onsdag 12 oktober 2016

Till skogs

Det är så jäkla kallt nu! Kall vind som prompt ska kila sig in överallt. I helgen var jag på skogsäventyr, det finns förvånansvärt mycket skog här i närheten bara man tar sig en bit bort från billederna och köpcentrumsklustren som finns strax utanför stadskärnan. 


Min fantasi var tydligen på topp för jag lyckades hitta alla möjliga varelser i skogen, som den här käppormen till exempel, och rymdmonstret här under.


Idag är det tisdag och jag har varit två dagar på min nya arbetsplats, det är roligt och utmattande. Utmattande kanske också just för att det är roligt, jag vill sätta mig in i precis allt men hinner förstås inte med hur mycket som helst under en arbetsdag. Vaknade upp med en väldigt mör känsla i kroppen och antar att jag borde yoga eller något sånt, men istället funderar jag på att koka en kopp kaffe till...

Inga kommentarer:

Den senaste tiden

Det har varit några bra veckor med bättre balans, eller så är det bara ljuset och den begynnande våren som trots bakslag ju kommer. Jag tänk...