tisdag 18 juli 2023

Logiken

Just nu kan jag inte sluta tänka på det idiotiska i alla som har bokat flyg till medelhavsländerna och samtidigt ojar sig över hur varmt det kommer att bli. Får man pengarna tillbaka? 

🤯🤯🤯🤯

Jag kan inte begripa. 

Samtidigt i en tråkigare (men svalare) del av Europa: båda barnen somnar utan bråk efter en i och för sig ganska bråkigt dag, men you take some you loose some.

Imorgon ska vi gå på bibliotek och träffa ytterligare några personer som barnen inte kommer att minnas att de har träffat förr. Önska mig lycka till...

2 kommentarer:

Ida sa...

Nej det är helt jävla galet alltså, och att folk förhåller sig till värmen som om det var något lite tokigt och tillfälligt? Jag begriper inte.

Nina sa...

Nej, det verkar ju inte vara möjligt för mänskligheten att förstå när man står på ruinens brant. Så otäckt och märkligt på samma gång.

Ner mot marken, upp mot himlen

Jag lunchar med J och vi hinner påbörja planering inför sommaren, planen är att åka tillsammans utan oäkta hälfter men med barn hela vägen u...