tisdag 19 januari 2016

Va? Vem är hon?

En skön grej med att flytta till ett större hem är att jag nu inte längre har en skärm inom en meters avstånd oavsett var i lägenheten jag befinner mig. Det har dock även inneburit att jag inte har haft någon som helst lust att slösurfa vilket har resulterat i att jag varken har bloggat eller läst bloggar på ca femton år (känns det som). En annan bidragande orsak kan också vara att det enda jag har gjort när jag har surfat de senaste veckorna har haft med möbler och dylikt att göra (jag har bland annat bläddrat igenom 60 sidor med taklampor utan att hitta en enda som inte var ful som stryk alternativt kostade 7000 kr). 

Men jag finns hursomhelst fortfarande kvar. Om det var någon som undrade. 

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill se bilder!
PS: Nästa vecka flyttar vi till Klockringaregatan! :)
/Elmer

Nina sa...

Åååh, vad kul! Grattis! Vi får ta en skypning när ni har fått ert nät att fungera så har vi lite virtuell husesyn.

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...