tisdag 20 juni 2017

Trötthetsmarker

Det är lustigt hur det att man ställer in sig på att bli ledig en viss dag gör att det känns helt omöjligt att jobba längre än tills dess, kroppen och hjärnan verkar börja varva ner långt innan. I natt drömde jag enbart om utdragna bokbeställningar som jag funderade kring på jobbet, och just nu (klockan sju på kvällen) är jag så trött att jag hade kunnat gå och lägga mig. 

På vägen hem från jobbet blev jag tvungen att kliva av och leda cykeln på grund av all gräspollen, det måste ha sett ut som att jag storgrät och jag såg absolut ingenting. Det är alltid på samma ställe i stan, i en trädkantad allé. Sen är det borta under resten av hemvägen, väldigt konstigt.  

Förresten, inget nytt tips kanske, men jag kan verkligen rekommendera podden Skäringer & Mannheimer av Mia Skäringer och Anna Mannheimer, så jäkla rolig!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Nina! Är du alls på väg till Jakobstad denna sommar? Kommer själv att stanna en dryg vecka till och sku så gärna träffa dig. Lämnar mitt telefonnummer just in case: 0452207338. Kram, Milla

Nina sa...

Hej Milla! Jag var där en jättekort sväng i år för det var så mycket annat program, så jag såg inte att du hade skrivit förrän nu. Hoppas att du har haft en fin sommar hittills!

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...