tisdag 7 juli 2015

Några timmar till

Den här tiden på året, det är någonting som får mig att vilja sammanfatta. Kanske är det tröttheten som slår sig fast i kroppen när man har ett par dagar jobb kvar och plötsligt tillåter sig känna efter, att inse hur mycket som har hänt sen den förra semestern. Den här tiden förra året var jag inneboende hos min vän i Gamlestan. Sen dess har jag flyttat in i Cyklistens lägenhet samtidigt som han flyttade från stan, bott i lägenheten i två terminer under vilka jag har börjat ett nytt jobb, för att sen flytta ihop med Cyklisten som återvände till stan.

Kanske inte så konstigt att jag mest vill ligga raklång och bara glo. 

Lite kvar nu, sen blir det paus. Men vi ses i augusti om inte förr.
 

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...