tisdag 24 maj 2016

Snabb update

Vad har hänt sen sist då? Jo, till exempel har mina föräldrar varit på besök och vi har gått runt i Marstrands fästning. Det gjorde mig faktiskt lite sugen på att läsa Ann Rosmans böcker, vi får se. Jag har också för första gången i mitt liv sett på sport på en sportbar. Det var kul! Tills Finland förlorade då. Men det var knappast en slump att det var så mycket finländare på plats i denna sverigefinnarnas förlovade stad.

Idag hörs åskmuller och jag tror att jag skippar cykeln som omväxling. Tjocka jeans och åskregn, inte det bekvämaste. 

Ja, och nästa vecka kommer mitt jobb att flytta från en lokal till en annan, något jag har sett fram emot länge. Samtidigt ska jag flyga till Finland och gå på bröllop. Och förnya mitt pass om jag kommer ihåg. 

Och imorgon åker jag till Stockholm. Våren, inte den lugnaste av tider direkt, men det betyder ju att den där semestern faktiskt inte är så långt borta...

Inga kommentarer:

Den senaste tiden

Det har varit några bra veckor med bättre balans, eller så är det bara ljuset och den begynnande våren som trots bakslag ju kommer. Jag tänk...