torsdag 14 april 2016

Dagens saldo

Antal druckna kaffekoppar: 4
Antal möten: 1
Antal lästa sidor: 20
Antal gånger jag har tänkt på att jag ska åka till London om tre veckor om inte det bryter ut någon strejk eller blir snöstorm eller sånt som brukar hända när jag ska ut och resa: 10+
Antal gånger jag har messat Cyklisten: 4
Antal gånger jag har mailat Cyklisten: 3
Antal leveranser av olika slag jag väntar på: 3
Antal leveranser som borde komma denna vecka: 1
Antal timmar kvar av jobbet: 5
Antal konserter jag ska gå på ikväll: 1
Antal öl jag ska dricka ikväll: 2+
Antal gånger jag har skrivit "antal": 13

2 kommentarer:

hani sa...

BRA MED LONDON OCH 2+ ÖL!!! SES!

Nina sa...

Woop woop!

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...