lördag 16 mars 2013

Snörvel och snyt

Trodde att jag var övertrött och allergisk igår på jobbet, men nej. Förkyld så att det rinner om det. Det var ett tag sen sist så det är väl på tiden. Skönt att kunna vara hemma och vila upp sig, men samtidigt tråkigt. Vilken tur då att jag har en så rolig lillasyster som har en lika rolig pojkvän och vilken tur att det finns skype. Jag hade någon idé om att jag ska frilansjobba för att inte slösa bort min "lediga" dag, men njae. Det var mycket roligare att skypa.

Emma och Micki. Jag kan inte annat än uppskatta människor som spontant klär på sig
Daffy Duck-utstyrslar och konstiga huvudbonader.

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...