måndag 4 mars 2013

Hurrahelgen

Det blev ju bara så bra som man kunde tänka sig den här helgen då Johanna hälsade på mig. Till exempel drack vi jättemycket kaffe, åt jättemycket godis, och pratade precis hela tiden. Jag återkommer med lite bättre redogörelse här framöver, men är nu smått traumatiserad av att nyckeln till min ytterdörr inte fungerade när jag kom hem från jobbet för några minuter sedan. What's up with that?

Det finns så många Johannor i mitt liv, men den här är den allra första. 

3 kommentarer:

Jessica sa...

Fin bildtext :) Jag har bara en Johanna i mitt liv, men en massa J:n och M:n.

Nina sa...

Kom till Göteborg, här kryllar det av dem!

Linneaform sa...

Fina ni!!! <3

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...