torsdag 10 april 2014

Bevismaterial

Jag hade faktiskt med mig både träningskläder och cykelfixarkit. Men så här såg det ut när jag kom fram:


Trasigt på alla fronter
Så istället för att hjältemodigt reparera fanskapet själv, förde jag det till en cykelfixare och satte mig på ett café. Och när jag kom hem (på min cykel!) gjorde jag så här:

Jag kallar bilden för "Frusen och småtrött, med låtsad energi under filt"
Hade ingen nödchoklad hemma, men som tur lite karameller från lördagens fest. 

Kaffe och Knausgård är också bra botemedel om man känner sig lite ruggig. Det 
finns alltid någon (Knaus) som känner sig usligare än en själv...

6 kommentarer:

minna lindeb sa...

Ha ha!Mycket övertygande bild av hurtigheten. Knaus har jag inte läst och läser aldrig pga personlig demonstration för Linda.
Helioskatastrofen!!!!
sjukt bra.
Har du läst?

Nina sa...

Bra att någon blev övertygad! Vet att Helioskatastrofen kommer som pocket snart, vill väldigt gärna läsa. Tycker om Knaus också (kanske inte som person, men som författare), gillar febrigheten i språket.

Ika sa...

Åboporslin! <3

Nina sa...

Haha, ja!

Kristin sa...

Har du fortfarande samma fjärilsmuggar? Kreisii hei!

Nina sa...

Det har jag! En måste jag ju ta med mig när jag flyttade hit, mycket nostalgi förknippat med det mönstret.

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...