torsdag 27 mars 2014

Läser just nu

Det har kommit en jättefin pocketutgåva av Ursula K. LeGuins Övärlden-trilogi som jag håller på med just nu. Jag har varit sugen på att läsa dem väldigt länge, och nu fick jag verkligen en orsak att äntligen slå till. Kolla vad snygga de är (sorry för dåligt upplösta bilder)! Nu är jag på tvåan, Gravkamrarna i Atuan, men misstänker att jag kommer att läsa ut den redan idag. Det är så smart och samtidigt lättläst, och det finns naturligtvis kartor i samtliga böcker!




2 kommentarer:

hani sa...

Får man låna i morgon? 8)

Nina sa...

Man får låna närsomhelst! I den sista boken finns en drake som heter Orm Embar!

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...