fredag 21 mars 2014

Spridd galenskap

Chop chop, kapade av ungefär tio centimeter av mitt ojämnt klippta hår, känns som om jag kan andas igen. Har blivit mycket bättre på att klippa mig, förr hände det högst en gång om året. 

Igår på jobbet irrade jag omkring som en vilsekommen själ, de senaste två veckorna har jag totalt bara jobbat fyra och en halv dag på grund av sjukdom+tjänstledighet+vanlig ledighet så det kändes nästan som att vara tillbaka från en kortare semester. Tur ändå att jag tycker om mitt jobb, det tar sällan mer än en dag för att komma in i rytmen igen. 

Nej, egentligen har jag ingenting särskilt att säga. Men glömde häromdagen till exempel bort att uppmärksamma att Grafikens hus som jag besökte när jag var en sväng i Mariefred brann ner ganska exakt en vecka senare, så fruktansvärt sorgligt. Även om Mariefred inte var någon större hit hade jag gärna besökt galleriet igen. 

Det är en märklig känsla det där när något plötsligt bara försvinner. Ha en skön fredag allihopa, och grattis till mina kära vänner Ika och Jessi på födelsedagarna!

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...