måndag 2 juni 2014

Nej nej nej, ska inte upprepas

Att jag skulle ha blivit en en-gång-i-veckan-bloggare? Nej!

Det är: flytten.

Har burit lådor och påsar med skräp mina ägodelar ungefär fyra kvarter. Har städat ur lägenheten jag bodde i innan och tänkt på hur mycket mera jobb det måste ha varit för Malin att flytta.  Varit lite glad över att den enda möbel jag äger är ett bord. 

Det har varit en riktigt stretsam helg. Inte säker på att stretsam är ett ord, men det passar väl in. En skön och stretsam helg, med både flytt och städ och båtfix. Mat och mys och sömnighet klockan nio på kvällen. 

Den är verkligen här nu, sommaren. Och idag är det exakt fyra veckor kvar tills min semester. 

Fast sen det här med en gång i veckan, det kan ta ett tag innan mitt internet fungerar. Bara så att ni vet.

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...