söndag 22 mars 2020

Snålblåst

Idag blåser det hårt och kallt men jag som är hostfri har varit ute i parken igen på förmiddagen, på eftermiddagen blir det en sväng till ett närbibliotek. Lillcyklisten har upptäckt Totte, så tacksamt eftersom det finns hur många Totte-böcker som helst. Också skönt att variera mellan promenader och cykling, det är så trist väg till biblioteket så jag stoppar ner Lillcyklisten i cykelkärran istället för att promenera. 

Frågan är väl om jag inte också borde låna lite mer till mig själv?

Den kommande veckan ska jag först skriva klar min hemtenta, sen dyka rakt ner i nästa kursmoment. Det blir konstigt. Att ha föreläsning hemma vid datorn först mellan 9-12 och sen 13-15. Känns spontant ganska segt. Men om man kan närvara utan att behöva aktivera sin egen video kanske man kan typ göra yoga samtidigt? Det hade varit nåt!

Nu ska jag uppdatera min bloggfeed eftersom jag läser helt andra bloggar nu än sist jag använde feeden. Läser mest på mobilen men gillar det egentligen inte, så ska försöka komma igång med bloglovin igen.

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...