fredag 11 maj 2012

Veckan hittills

Det här är en variant av Jessis veckans. Således, veckans...


... yay: bestämde mig för att fira midsommar i Sverige, i Småland närmare bestämt. Det ser jag fram emot.
... äntligen: kom igång med uppsatsen. 
... träff: kaffe och plättar med Hanna som också bor i Göteborg, kommer från Österbotten och också har studerat i Åbo. Kolla in hennes blogg, hon pysslar och har sig och är dessutom en synnerligen trevlig prick.
... tralala: Joe Pug med "How Good You Are". Åh, munspel. Åh, gitarrer. Får nästan lite Ryan Adams-vibbar.
... det bloggade jag inte om: hur dåligt jag sover just nu eftersom jag väntar på ett viktigt besked.
... fyrkantiga ögon: orsakades av Borgen. Så jäkla bra. Jag har kört fast totalt i danska tv-serier. Det bästa är att andra säsongen börjar i SVT1 på måndag. Fænomenal!
... fail: det här med att det alltid går att skriva mer än man faktiskt skriver. 

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...