torsdag 16 februari 2023

Skärmdumparna

Här kommer ett världsligt inlägg av den typ som jag själv tycker är förvånansvärt roliga att läsa på andra bloggar, nämligen skärmdumpar från den senaste tiden. De berättar mer om ens tillvaro än man skulle kunna tro. 
Lite lagom femton år efter trenden startade (?) har jag köpt en monstera, fann denna fantastiska bild när jag letade efter skötselråd.

Efter två barn har jag noll musiksmak längre, såg dock att Martha Wainwright kommer hit och blev glad! Klickade sen vidare och insåg att det var slutsålt. :(:(:(

Letade efter böcker till bokcirkeln och snubblade över den här och tyckte den lät härlig.

När man har en 2,5-åring är utbrott normalläge, så blev sugen på denna podd som nämns (som för övrigt nästan har identisk titel som boken upptäckte jag nu!). Minns inte vilken blogg det var men möjligen Hej hej vardag.

Hm, detta var lite mer oklart. Kan det ha varit pga notisen längst upp? Ett visst barn heter ju som djuret och det har hänt att han har plockat fram huggtänderna...

Clara gjorde en så fin hyllning till sin systers personliga stil och detta tyckte jag var kul! Broscher som halsband. Ska genast börja leta broscher på loppis.

Det var det! Nu ska jag göra ett kort yogapass innan jag rostar bröd och kollar vidare på Sherwood.

Inga kommentarer:

Ner mot marken, upp mot himlen

Jag lunchar med J och vi hinner påbörja planering inför sommaren, planen är att åka tillsammans utan oäkta hälfter men med barn hela vägen u...