fredag 15 juni 2012

Två flintar, en flicka och ett popsnöre.

Eftersom jag inte håller på och instagrammar och har mig så där som resten av bloggosfären får jag så lov att hitta på andra sätt att för markera för er hur veckan har passerat. Därför, några typer som jag slökluddat på använda kuvert och andra viktiga papper.

Lätt flintskallig hipserman med sned mustasch
Allvarlig flicka som liknar en kändis jag inte minns namnet på.
Flintskallig (igen!) man som ser ut att kanske vara revisor.
Ett popsnöre med Nick Carter-frisyr.
Det var veckans skörd. Nu ska jag se på "Teen Wolf" (Ja! Det finns ett sånt program!) och vila fötterna från dagens cafépass.

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...