onsdag 10 juli 2013

Hungern

Är ibland monstruöst hungrig. Eh. Vi tar om det där. Jag är så gott som alltid monstruöst hungrig. Även på morgonen. Idag rådde jag och Hanna bot på det genom att äta en bautafrukost på Café Ethel som ligger på Linnégatan. Inredningen är så puttenuttrosa att jag knappast hade gått in där (nånting för dig Jessi?) om jag inte hade hört att deras frukost var jättestor och för folk som var jättehungriga

Ni ser, hur mycket mat som helst!
Ost av olika slag, scones, frukt, dadelmarmelad... mmm!
För mycket mat, kanske ni tänker. Men beskåda fatet här nedanför. Inte särskilt mycket kvar om ni frågar mig. 



Sen, kanske inspirerad av inredningen, fyndade jag en rosaaktig kjol på Myrorna. En skön start på arbetsdagen minsann. Nu ska jag jobba två kvällar till och sen blir det ledig helg och förhoppningsvis fint väder eftersom det är min födelsedag. Hurra för mig!

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...