torsdag 3 september 2009

Bennäs-Åbo

Kaffet puttrar i pannan och en vän ligger och sover uppe i mitt rum. Idag ska vi åka till Åbo, en sista sväng innan jag åker. Skrivarkurs i Nagu och sista träffarna med många av vännerna på länge. När jag försökte använda min dator för ett par dagar sedan blev jag mycket tveksam till mina skype-möjligheter. Den datorn SKA formateras innan jag åker, den är som ett stort skämt utan en punchline.

(Sneglar avundsjukt på alla Macböcker som verkar ploppa upp som svampar ur jorden runt mig.)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Minns du ventilationsdammet vi fick förbanna oss över? Samma har hänt på Marco Poolo i Vasa: http://www.vasabladet.fi/story.aspx?linkID=83213&storyID=47576

Nina sa...

Att jag minns! Kanske vi borde skicka länken åt you know who? Fy sjutton vad förbannad jag blev av att jag fick skulden.

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...