fredag 15 januari 2010

Välkommen till mitt härbärge

Tänkte hämta andan lite mellan mina två besök men blev plötsligt tvungen att agera härbärge åt en kompis som mer eller mindre blev utslängd ur sin lägenhet. Naturligtvis ställer man upp i nödsituationer. Men en lite förhandsvarning åt dem som planerar att boka in sig på mitt golv under våren: det kan hända att ni blir förvisade till ett hostel för jag klarar inte av att ha folk boende hos mig hela terminen. Jag blir galen. Så är det bara. Ännu fungerar det utan problem och Jessi, du behöver inte vara rädd för att jag ska gorma åt dig när du kommer hit! Men som sagt, i längden fungerar det helt enkelt inte.

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...