tisdag 26 oktober 2010

Får jag lov?

Inatt drömde jag att jag buggade med Jason Orange från Take That (en av de två mer anonyma killarna som dock älskade att ta av sig sina skjortor) och idag har jag hittills haft en skön och produktiv dag. Jag har fortsatt med mina börjor och det är ganska kul. Kul att skriva om någonting som jag faktiskt kan. Jag har också beställt Austers kommande roman Sunset Park som kommer ut om två veckor. Ikväll ska det gås på konsert med Mark Kozelek. Vem vet, kanske jag drömmer om att jag dansar någon annan sorts pardans (som jag inte heller kan) med honom. Typ mazurka eller schottis. Det verkar vara bra för inspirationen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Nina, Jean från ÅU här. Hann aldrig svara på din fråga om var du kunde skicka skattekort osv för recensionen, och nu e jag sjukledig och har inte din mejladress...

Du kan posta till

PB 211
FIN-20101 ÅBO

och/eller mejla till
marita.eriksson (at) fabsy.fi

Nina sa...

Hej! Tackar, skickade iväg pappret igår till just den adressen, hittade den på ÅUs hemsida och antog att den funkade bra att använda.

Krya på dig!

Anonym sa...

Prima! Bra rec. förresten.

Nina sa...

Tack!

Anonym sa...

Har sparat en ÅU åt dig.
Skickar med div. andra blad.
Pappa

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...