onsdag 6 oktober 2010

Kändisbongande på exotisk mark

 

På denna vackra plats har jag idag spankulerat omkring och diskuterat och tittat och sagt "Ooh", "Ahaa", "Oj!" och annat som man säger när man går omkring på en plats som samtidigt är väldigt bekant men ändå så otroligt annorlunda. Vilka foton blir liksom inte bra när man har ett gigantiskt berg i bakgrunden? Jag och E har dock inte bara varit höstflanörer, vi har också besökt ett utomhusbad där vi låtsades motionssimma en stund innan vi permanent placerade oss i ett varmt bad. Dessutom har jag under denna första dag här uppe i norr sett hela fem stycken Isländska kändisar, varav fyra var för mig totalt okända men en faktiskt var Jónsi från Sigur Rós. 

1 kommentar:

Jessica sa...

nej men det ser ju ut som i min hood! Stickgraffitin alltså.

(Jag sa ju att ni sku hitta en varm källa att bada i!)

Iskall vår

Det finns inte så mycket att säga om februari, det var en månad som gick fort, den var bättre än januari (krävs iofs inte mycket för att lyc...